Rota


MısırTuru Nisan 2007 tarihinde gerçekleştirmeyi planladığım bir turdur.

Umarım gerçek olur...
Tur hangi kıtada? Asya, OrtaAsya ve Afrika
Rota da hangi Ülkeler var? Türkiye-Suriye-Ürdün-Mısır.
Başka neler var? Şam, Ölü Deniz, Petra, Çöl (Wadi Rum), Kızıl Deniz, Sharm El Sheikh, Nil, Süveyş Kanalı, Piramitler veeeee Belirsizlikler işte buna macera deniliyor galiba...

Yukarıdaki rota sadece gidiş planını göstermektedir. Dönüş için rota ise Mısır'da oluşturulacaktır. Toplam tur süresi 15 gün olarak planlanmıştır. Yaklaşık toplam km ise 7000'dir.


Gidiş Rotası;

  • 1. Gün: Akçakoca-Hatay 1000 km


  • 2. Gün: Hatay Cilvegözü Sınır kapısı-Şam 355 km


  • 3. Gün: Şam-Lut Gölü 270 km


  • 4. Gün: Lut-Petra-WadiRum 375 km



  • 5. Gün: WadiRum-Aqaba-Sahrm 255 km


  • 6. Gün: Sharm-Cairo 550 km

  • 7. Gün: Cairo-İskenderiye 250 km

Dönüş Rotası;

  • 8. Gün: İskenderiye-


Rota Üzerindeki bazı noktalar;

Wadi Rum


Piramitler





Petra






Palmyra





Nil





Lut



Kızıldeniz

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Geziniz başladıktan sonra (24 Mart 2007 yanılmıyorsam) hergün buradan takip edeceğim sizi. Lütfen bol fotoğraflı, bol betimlemeli yazılar olsun bu blogda.

İyi yolculuklar, yolunuz açık olsun.

Adsız dedi ki...

AMCA SİTENE BAKTIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ İYİ YOLCULUKLAR

Unknown dedi ki...

Ahmetciğim,
Mesajını aldım memnun oldum. Diğer turları başardığın gibi Mısır turunu da başaracağına inanıyorum.
Kazasız hayırlı yolculuklar diliyorum.


M. Serdar AYAROĞLU

Adsız dedi ki...

Ahmet;

Doğrusu haberi görünce şaşırdım, sevindim. Eh insan konuşmadan, görmeden pek anlayamıyor ne mücevherlerle karşılaşmış olduğunu.

Bizim Yiğit Can; sanırım bir göl kampında sizlerle tanışmış. Bu aslında bir ipucu idi bu durum için.

Şimdi güzel güzel git, yaşa ve dön. Sanıyorum burada da herşeyi yoluna koymuşsundur giderken.

Yolun, şansın açık olsun.

Üst Kat Komşun Süleyman.

Adsız dedi ki...

Değerli dostlar Ereğli nin bayrağını taşıyan motorcu gençler.yolculuğunuz iyi gidiyor gibi gözüküyor. dönüşünüz de gidişiniz gibi hayırlı olur umarım. Sağlıcakla kalın... Huzurlu yolculuklar dilerim.
Bozhan...

Adsız dedi ki...

iyi yolculuklar

Adsız dedi ki...

Ahmetçim seni ve arkadaşlarını kutlarım.İnanki sizleri kıskanmamak mümkün değil.
Ali Sarıoğlu