Tur Ekibi

Ben Ahmet Gümüş; Doğa ve motorsiklet tutkunuyum. İlk motorum 1998 yılındaki 98 model Suzuki Bandit 600 dü. Daha önce her biri ortalama 4 bin km'nin üzerinde olan;
2000 yılında Ege-Akdeniz (Bandit),
2003 yılında Yunanistan (Bandit),
2004 yılında Karadeniz (XT 600),
2005 yılında İran (XT600) turlarını gerçekleştirdim.
Bu turu da 2003 model Yamaha XT600 ile gerçekleştirmeyi planlıyorum.




Böyle bir tura tabiki yalnız çıkmayı planlamıyorum. Şu an itibariyle bana eşlik edecek olan iki arkadaşım daha var. Daha önceki tecrübelerime ve rotaya bakarak bu geziyi max. 3 kişi olarak yapmayı planlıyorum.



Zeki Kocakulak; Eski yol dostum. Binlerce Km yol yaptık birlikte çok şey paylaştık. Bu tur onunla çok zevkli geçecek.

Zeki uzun bir aradan sonra (10 sene kadar) 2000 yılında Honda VFR ile motorsiklet dünyasına dönüş yaptı. O yıllarda tanıştık kendisiyle. VFR ile TR'de 40 bin üzerinde km yaptı. 2003 yılında aldığı Honda XL 200 ile Endurocu oldu. O gün bu gündür hala Endurocu.
Zeki bu tura Honda XL200 ile katılıyor. Zeki'ye göre bu motor çok bile bu tur için.





Gürkan Coşkuntuna; Yeni yol arkadaşım. Şu ana kadar sadece birkaç kısa koşu yaptık. Ama bundan sonra daha çok km yapacağımızı şimdiden söyleyebilirim.
Gürkan uzunca bir aradan sonra son üç yıldır motor sahibi. Daha önce sahip olduğu motorlar;
1981 yılında CZ 76 model
1982-83 yılları arasında MZ 73 model
1984-86 yılları arasında Jawa
1986-87 yılları arasında MZ
1987-88 yılları arasında Jawa
1989-90 yılları arasında MZ
1990-92 yılları arasında Planet sepetli
2005-06 yılları arasında Suzuki Vstrom DL 650
2006-07 yıları arasında Honda Varadero 1000V
Gürkan bu geziye 2006 model Honda Varadero 1000V ile katılacak, iri bir makine.
İyi bir ekip olduk. Bu turun süper geçeceğini şimdiden söyleyebilirim. Umarım çok büyük bir aksilikle karşılaşmadan tamamlarız.

11 yorum:

Adsız dedi ki...

AMCA SİTENE BAKTIK ÇOK BEĞENDİK HAYIIRLI OLSUN İYİ YOLCULUKLAR

Adsız dedi ki...

Hayırlı yolculuklar .. Darısı başıma

Adsız dedi ki...

hocam gözlerim doldu , ağlamak istiyorum
Bu turda benim de olmam gerekiyordu aaaaaaaa... :) Allah kazasız belasız dönmek nasip etsin abicim . Aman dikkat edin kazaile lastik tamir tüpünü patlatmayın :) sizi izliyorum saygılar
JPAnderson

Adsız dedi ki...

Ben yengen umarım mısır turu, umduğun gibi güzel geçiyodur.Biz iyiyiz kucak dolusu sevgiler Istanbul dan

Adsız dedi ki...

Amcacım seni çok seviyoruz seninle gurur duyuyoruz BEYZA VE DERYA

Adsız dedi ki...

HAYIRLI YOLCULUKLAR ABİN ISTANBUL DAN SELAMLAR

Adsız dedi ki...

SELAM AHMET KARDEŞ,
GÜRKAN VE ZEKİYİ DE SELAMLIYORUM. SİZLERE SAĞLIKLI VE KEYİFLİ YOLCULUKLAR DİLİYORUM. UMARIM BİR SONRAKİ SEYAHATTE BİRLİKTE OLURUZ. BİZİM KAYAK TATİLİ DE BİTTİ. İYİ İDMAN YAPTIM, ÇOK GÜZEL GEÇTİ. ARTIK KARŞINDA BİR BOL KAR PANTERİ VAR :)
YOLUNUZ AÇIK OLSUN SEVGİLİ ARKADAŞLAR, HOŞÇAKALIN...

Adsız dedi ki...

YAHU ADIMI YAZMAYI UNUTTUM,,,KİM BU KAR PANTERİ DİYE MERAK EDECEKSİNİZ SONRA. BENDENİZ; COŞKUN ALTUNBOZAR

Adsız dedi ki...

Selam Ahmet,
Turu Muratla takip ediyoruz, kolay gelsin, iyi keyifler...
Görüşmek üzere :)
Bursadan Tülin&Murat

hamartia dedi ki...

ah! gürkan edirneden çocukluk arkadaşımdır..
tesadüfen rastladım..lütfen bana ulaşabilmesi için mesajımı iletebilir misiniz!
dilekmihrican@gmail.com
selamlarımla,
dilek.

hamartia dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.