Adapazarı\Poyrazlar

Adapazarındaki Faruk abimiz bizi haftasonu için Poyrazlar gölüne davet ediyor...Balık ile başlıyoruz haftasonuna.....
 

Solda Ersin abim (Kuzenim) Eski motorcudur kendisi.....Sağda Faruk abimiz evsahibi...
Birde motorcu Mustafa abimiz var ama hepsi Vstromcu yani light Endurocu..:-)
Akaşam şömine etrafındaki muhteşem gezi sohpet ve anılarından sonra ertesi gün poyrazlar gölü kenarına gidiyoruz. Her ihtimale karşı geceden poyrazların dağ yollarını hatim ediyorum google dan....Ertesi gün göl kenarına gider gitmez imdadıma cross sesleri yetişiyor...Kuzanler köfte pişirmek için hazırlık yaparken ben kaçıyorum yanlarından ve sese doğru gidiyorum....
Daha önce Poyrazlardaki festivalden tanıdığım bir aile...Baba ve iki oğlu ile profesyonel bir düzeyde cross gezisi yapıyorlar....Onlara katılmak için izin istiyorum beni kırmıyorlar ve keyifli saatler geçiriyorum yanlarında.....muhteşem bir deneyimdi benim için....600cc lik bir motorla hiçde fena değildim arkalarında....
 Ailenin en küçük croscusu....Abisi gibi Lisanslı yarışıyor....
 Buda babanın motoru
 600cc olarak çok iyi bir performans göstersi cross moroelar arkasında....bir kez daha ne iyi etmişimde Tenere de karar kılmışım diye....
 Bu da size bahsettiğim light endurocular....




Hiç yorum yok: