Gökçeada_2011

2011 yazında 1 haftalık Gökçeada-Çanakkale-Trakya turumuzun fotografları...

Motorumuzu yeni almış ve ne yapsak diye düşünürken Gürkan'ların yazlığa gitmeyi oradan da iki motor eşlerle Gökçeada da birkaç gün geçirmeyi planlıyoruz.

Feribotlar çok lüks ve hızlı....Yaz aylarında kalabalık oluyor fakat Motorlu olunca sıra beklemeyede gerek yok.

Kale içinde kalıyoruz. Burası çok merkezi. Gündüz çok sakin gibi görünen caddeler gece barlar sokağına dönüşüyor. Akşam açık havada otel önünde akşam yemeği yiyip sonrasında yine açıkta canlı müzikli bir barda eğlenmek çok hoş oldu.....

Adada 2 gece kalıyoruz. Ertesi gün tüm adayı tam bir tur yapıp hemen hemen her koyda denize giriyoruz. İlk olarak Sörf cenneti Tuz gölü civarındaki Eşelek koyuna gidiyoruz.  Sonrasında Lazkoyu ve adanın en uçtaki batı noktasından geri dönüp ada içinden Rum köyü olan Zeytinliköy'e gidiyoruz. Burası çok hoşumuza gidiyor. Aktif olarak yaşayan rumlar var ve dar sokaklarda yeme içme yerleri çok hoş.

Dönüşe geçiyoruz.

Birde Asos yapalım diyoruz. Asos ta çok güzel havuzlu bir otele yerleşiyoruz.

Şortlu Terlikli Asos turu.....Ama Kaskımız var:-))))

Süpar Dondurmalar....Dolaşıp dolaşıp tekrar alıyoruz.....

Asos sokakları.....

Çok güzel bir uygulama Sokak Kütüphanesi.

Yine Dönüş yolundayız  bu sefer Önce Saroz'a Gürkanların yazlığına ve Ertesi sabah Edirne'ye gidiyoruz. 1 gece de orada kalıp artık temelli döneceğiz Akçakoca'ya.